miercuri, 14 ianuarie 2015

Pentru Ziua lui Mihai Eminescu. Dedicatie.



De ziua lui Eminescu, 15 Ianuarie, va daruim o poezie scrisa de el si va propunem sa vizitati Ipotestiul, locul unde Mihai Eminescu s-a nascut sau Iasiul cu teiul din Parcul Copou, cu atractivele obiective turistice, in Moldova cea fara de pereche!...
Va recomandam o locatie de Poveste, pe malul Lacului Ciric! Daca propunerea este interesanta, asteptam sa ne contactati: Agentia Gorj Travel, e-mail: gorjtravel@yahoo.ro, Tel.: 0723387373

Rasai asupra mea...

Rasai asupra mea, lumina lina,
Ca-n visul meu ceresc d-odinioara;
O, Maica Sfanta, pururea Fecioara,
In noaptea gandurilor mele vina.

Speranta mea tu n-o lasa sa moara
Desi al meu e un noian de vina;
Privirea ta de mila calda, plina,
Induratoare-asupra mea coboara.

Strain de toti, pierdut in suferinta
Adanca a nimicniciei mele,
Eu nu mai cred nimic si n-am tarie.

Da-mi tineretea mea, reda-mi credinta
Si reapari din cerul tau de stele:
Ca sa te-ador de-acum pe veci, Marie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu