joi, 27 noiembrie 2014

Cadoul nostru pentru toti romanii

De Ziua Nationala a Romaniei va dedicam urmatoarea poezie:
AM AFLAT...



Am aflat ca timpul nu sta in loc
Si ca pe o petala de trandafir
O picatura de roua
Poarta Cerul cu stele.
Am aflat ca Omul vine de undeva...
Dar merge-n vesnicie,
Ca fiecare pas al lui
Il face mai aproape de Ceva sau de Cineva...
Am aflat ca orice cuvant
Inalta sau coboara
Si pe cel care-l spune
Si pe cel pentru care il spune...
Am aflat...
Ca si Optimistul si Pesimistul
Isi pun intrebari
Si in raspunsuri se ivesc poate noi intrebari.
Am aflat...
Si vreau sa cred
Ca desenand timpul asa cum e
Fara forme, fara culoare
Ci doar o Axa
Ca o Sageata fara Arc
Avem o directie...
,,Spre ce ne indreptam ?’’ - e prima intrebare.
,,Sa fie totul Bine’’ – e primul raspuns!
                              (autor: Leontina Pecingina)

Sa sarbatoriti Ziua Romaniei asa cum se cuvine; sa aveti pe masa produse 100% romanesti  si sa ascultati o muzica veche, lautareasca, cantata de <<privighetoarea Gorjului>> - Maria Lataretu!

Sa aveti parte de sanatate si de multe bucurii in anul ce vine!

Cu sinceritate,



Echipa GORJ TURISM S.A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu